Blog

Ami Event / Karriera  / Kërkohet Menaxhere Eventesh në Ami Event
blank

Kërkohet Menaxhere Eventesh në Ami Event

Kërkohet Menaxhere Eventesh në Ami Event

Menaxherja e Eventeve është përgjegjëse për realizimin e planit të shitjeve dhe menaxhimin e eventeve, në përputhje me standartet e vendosura nga kompania dhe punëdhënësi.

Kushtet dhe kriteret:
– Aftësi të mira prezantuese .
-Elokuencë në komunikim dhe bashkëpunuese me pjesën tjetër të grupit të punës,
– Njohuri mbi trendet e fundit të industrisë së profilit të Eventeve.
-Njohuri të mira të gjuhës angleze
-Të ketë eksperiencë në menaxhim
– Njohuri shumë të mira të programeve të paketës Office
-Të ketë aftësi krijuese dhe organizative

*Puna me ne do të jetë një eksperiencë e vyer për rritjen tuaj profesionale .
Jeni të mirëpritura të dërgoni CV tuaj me foto të bashkangjitur në:

[email protected]

Gjithashtu, për të aplikuar për këtë pozicion pune ju duhet të plotësoni formën e mëposhtme:

Plotëso Formën